Nestor S4
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nestor S4

Forum for Nestor på server 4
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Empty
IndlægEmne: Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse   Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Icon_minitimeMan Jun 16, 2008 9:52 pm

Ja, jeg må desværre også melde mig i flokken af Nestorianere der ikke kan afse den nødvendige tid til fortsat at deltage i dette fremragende spil.
Jeg håber derfor at kunne overdrage min konto til én af jer indenfor den næste uge. Der er 12 byer hvoraf de 11 ligger i NT. Hovedstaden er en dejlig 15 cropper, som er veludbygget og kan huse mange tropper. Der kræves lidt guld, da der skal handles jævnligt med NPC-handelsmanden.

Held og lykke i slutspillet - jeg krydser fingre for en Nestor-sejr king
Tilbage til toppen Go down
Condor
Ledelsen
Ledelsen
Condor


Antal indlæg : 1448
Age : 64
Location : Gilleleje
Registration date : 14/11/07

Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Empty
IndlægEmne: Sv: Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse   Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Icon_minitimeMan Jun 16, 2008 9:59 pm

åh nej da øv øv Sad nå men fair nok og du han da en fin konto jeg håber der er en der vil overtage, og held og lykke i fremtiden I love you
Tilbage til toppen Go down
kong peter




Antal indlæg : 100
Age : 34
Registration date : 26/05/08

Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Empty
IndlægEmne: Sv: Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse   Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Icon_minitimeTirs Jun 17, 2008 8:18 am

jeg vil gerne over tage den Smile

har ellers sagt at jeg måske gerne ville over tage Kjartan2110 men jeg vil meget heller være romer ind Germanere
det vil nemlig være en skam at en der ikke har prøvet at spille før
Tilbage til toppen Go down
Condor
Ledelsen
Ledelsen
Condor


Antal indlæg : 1448
Age : 64
Location : Gilleleje
Registration date : 14/11/07

Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Empty
IndlægEmne: Sv: Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse   Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Icon_minitimeTirs Jun 17, 2008 9:24 am

jeg kan kun støtte gasopostop ,han er fuldt kvalifiseret til at overtage den selvom han er ret ny i spillet I love you
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Empty
IndlægEmne: Sv: Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse   Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Icon_minitimeTirs Jun 17, 2008 9:57 am

Fint med mig! Hvis der ikke er nogen indvendinger til dette vil jeg prøve at overdrage kontoen i aften!
Tilbage til toppen Go down
Condor
Ledelsen
Ledelsen
Condor


Antal indlæg : 1448
Age : 64
Location : Gilleleje
Registration date : 14/11/07

Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Empty
IndlægEmne: Sv: Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse   Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Icon_minitimeOns Jun 18, 2008 4:08 pm

Kong Peter er overdraget til gasopostop ,lynhurtigt med succes cheers

jeg låser tråden da sagen er afsluttet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Empty
IndlægEmne: Sv: Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse   Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bydel i det sydvestlige NT til overdragelse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» konto overdragelse

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nestor S4 :: Ny konto-
Gå til: