Nestor S4
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nestor S4

Forum for Nestor på server 4
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 henry mcDuff konto ledig

Go down 
+2
gorba
Condor
6 deltagere
ForfatterBesked
Condor
Ledelsen
Ledelsen
Condor


Antal indlæg : 1448
Age : 64
Location : Gilleleje
Registration date : 14/11/07

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeSøn Apr 27, 2008 7:25 am

der er en rigtig god konto ledig kom med en ansøgning I love you
Tilbage til toppen Go down
gorba
Ledelsen
Ledelsen
gorba


Antal indlæg : 228
Age : 30
Location : der hjemme
Registration date : 08/12/07

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeMan Apr 28, 2008 8:16 am

jeg vil meget gerne over tage den har dog en rimelig konto i nt men den kunne evt sendes videre

jeg har erfaring som er godt til en sådan stor konto

jeg har tid som også kræves

jeg har vilje og det er vel også godt at have

mvh madsl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 7:38 pm

Jeg har også interesse i at overtage den.
Har masser af erfaring og tid, og er i øvrigt gode venner med The Saint! som ligger tæt på den.
Kontoen er ikke til mig selv som sådan, men til min søster.
Hun har spillet Travian i lang tid, og har rigtig god erfaring.
Hun har haft flere store brugere men nåede ik at oprette sig på server 4 i tide.
Derfor ville det være fedt hvis hun kunne få den.
Hun er meget online, og 100% parat til at overtage kontoen:D
Tilbage til toppen Go down
Nightless

Nightless


Antal indlæg : 132
Age : 30
Location : Hvor maden er! ;)
Registration date : 18/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:06 pm

Det lyder fint, på den måde går der ikke en anden konto "tabt". Smile
Tilbage til toppen Go down
Condor
Ledelsen
Ledelsen
Condor


Antal indlæg : 1448
Age : 64
Location : Gilleleje
Registration date : 14/11/07

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:10 pm

nemlig,så mon ikke vi skal have den sag her afsluttet scratch
Tilbage til toppen Go down
Nightless

Nightless


Antal indlæg : 132
Age : 30
Location : Hvor maden er! ;)
Registration date : 18/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:15 pm

Det tror jeg er en god idé. Men hvordan vælger i hvad der er bedst?
Tilbage til toppen Go down
Condor
Ledelsen
Ledelsen
Condor


Antal indlæg : 1448
Age : 64
Location : Gilleleje
Registration date : 14/11/07

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:31 pm

fik lige en over snuden Exclamation vi kan IKKE overdrage kontoen til en vi ikke kender,det er nød til at være en der er i nestor i forvejen Suspect
Tilbage til toppen Go down
Nightless

Nightless


Antal indlæg : 132
Age : 30
Location : Hvor maden er! ;)
Registration date : 18/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:46 pm

Hvorfor kan vi ikke det? Shocked
Tilbage til toppen Go down
El Dios
Ledelsen
Ledelsen



Antal indlæg : 345
Registration date : 22/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:49 pm

Du mener ikke seriøst at du kunne finde på at smide en af de bedste konti i din ally efter en person, som du intet aner om?
Tilbage til toppen Go down
Nightless

Nightless


Antal indlæg : 132
Age : 30
Location : Hvor maden er! ;)
Registration date : 18/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:50 pm

Hvis marco polo kan sige god for hende....
Tilbage til toppen Go down
El Dios
Ledelsen
Ledelsen



Antal indlæg : 345
Registration date : 22/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:53 pm

Nå det bliver vi nok alligevel aldrig enige om Surprised)
Jeg vil ikke - du vil cherry

Hold da op jeg tror at vi to får nogle gode diskussioner her og nok også p s5 affraid tongue
Tilbage til toppen Go down
Geffe

Geffe


Antal indlæg : 106
Age : 40
Location : nordjylland
Registration date : 11/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:54 pm

hvad med at madsl overtager henry mcDuff så kan marco polo søster overtage madsl konto.
så mister vi i de minste ikke en af vores størst kontoer

Geffe
Tilbage til toppen Go down
http://www.Geffe.dk
Nightless

Nightless


Antal indlæg : 132
Age : 30
Location : Hvor maden er! ;)
Registration date : 18/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 8:58 pm

Hmm, det var måske ikke helt dum idé..

Ja El Dios, det får vi nok.. Wink
Tilbage til toppen Go down
Condor
Ledelsen
Ledelsen
Condor


Antal indlæg : 1448
Age : 64
Location : Gilleleje
Registration date : 14/11/07

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 9:12 pm

så tror jeg bare at det er bedst at Zacher får den,han er intereseret i den Shocked
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 9:13 pm

På baggrund af rådslagning med ledelsen er det blevet lagt ud til mig at bestemme hvem der skal overtage kontoen. Zachar har jeg ført dialog med gennem længere tid. Han forhørte sig på kontoen og jeg har ladet Zachar se mig lidt i kortene. Jeg er overbevist om at Zachar er et godt valg fordi den første udviddelse Zacher lavede var præcis som jeg ville have gjort. Endvidere er der blevet svaret promte hver gang vi har korresponderet IGM. Til Marco Polos søster er der en mindre konto ledig, men absolut en konto med muligheder. Jeg foreslår at Zachar står for at få din søster løftet med råstoffer, i den gode Nestor ånd.

Jeg overdrager kontoen i morgen. Jeg vil gerne sige mange tak for spillet. Det har været en fornøjelse og jeg erkender at der er blevet brugt langt mere tid foran skærmen end først planlagt Smile

Fortsat god spillelyst Wink Wink
Tilbage til toppen Go down
Nightless

Nightless


Antal indlæg : 132
Age : 30
Location : Hvor maden er! ;)
Registration date : 18/04/08

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 9:18 pm

Tak for det.. Dog har jeg ikke spillet med dig så længe. Men god "leve"-lyst.. Nu kan det virkelige liv endelig begynde Razz

Held og lykke derude du cheers
Tilbage til toppen Go down
Condor
Ledelsen
Ledelsen
Condor


Antal indlæg : 1448
Age : 64
Location : Gilleleje
Registration date : 14/11/07

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 9:36 pm

godt så... og held og lykke i fremtiden henry cheers
Tilbage til toppen Go down
Julius C.
Ledelsen
Ledelsen



Antal indlæg : 676
Age : 54
Location : (118|121),(60|5)
Registration date : 13/11/07

henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 9:45 pm

Henry McDuff skrev:
På baggrund af rådslagning med ledelsen er det blevet lagt ud til mig at bestemme hvem der skal overtage kontoen. Zachar har jeg ført dialog med gennem længere tid. Han forhørte sig på kontoen og jeg har ladet Zachar se mig lidt i kortene. Jeg er overbevist om at Zachar er et godt valg fordi den første udviddelse Zacher lavede var præcis som jeg ville have gjort. Endvidere er der blevet svaret promte hver gang vi har korresponderet IGM. Til Marco Polos søster er der en mindre konto ledig, men absolut en konto med muligheder. Jeg foreslår at Zachar står for at få din søster løftet med råstoffer, i den gode Nestor ånd.

Jeg overdrager kontoen i morgen. Jeg vil gerne sige mange tak for spillet. Det har været en fornøjelse og jeg erkender at der er blevet brugt langt mere tid foran skærmen end først planlagt Smile

Det er trist at skulle tage afsked med dig min ven. Du skal vide at det har været en stor ære at have dig med i Nestor og skulle du en dag få tid og lyst til at være med igen ... så kig dig om efter Nestor ... for så længe jeg står i spidsen for den er der en plads til dig her ...

Held og lykke i fremtiden ... Very Happy

Fortsat god spillelyst Wink Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitimeTirs Apr 29, 2008 10:16 pm

Julius C. skrev:
Henry McDuff skrev:
På baggrund af rådslagning med ledelsen er det blevet lagt ud til mig at bestemme hvem der skal overtage kontoen. Zachar har jeg ført dialog med gennem længere tid. Han forhørte sig på kontoen og jeg har ladet Zachar se mig lidt i kortene. Jeg er overbevist om at Zachar er et godt valg fordi den første udviddelse Zacher lavede var præcis som jeg ville have gjort. Endvidere er der blevet svaret promte hver gang vi har korresponderet IGM. Til Marco Polos søster er der en mindre konto ledig, men absolut en konto med muligheder. Jeg foreslår at Zachar står for at få din søster løftet med råstoffer, i den gode Nestor ånd.

Jeg overdrager kontoen i morgen. Jeg vil gerne sige mange tak for spillet. Det har været en fornøjelse og jeg erkender at der er blevet brugt langt mere tid foran skærmen end først planlagt Smile

Det er trist at skulle tage afsked med dig min ven. Du skal vide at det har været en stor ære at have dig med i Nestor og skulle du en dag få tid og lyst til at være med igen ... så kig dig om efter Nestor ... for så længe jeg står i spidsen for den er der en plads til dig her ...

Held og lykke i fremtiden ... Very Happy

Fortsat god spillelyst Wink Wink

godt inlæg julius c No
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





henry mcDuff konto ledig Empty
IndlægEmne: Sv: henry mcDuff konto ledig   henry mcDuff konto ledig Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
henry mcDuff konto ledig
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Min konto
» konto overdragelse
» Konto til overtagelse...
» Hvis nogen vil have denne konto.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nestor S4 :: Ny konto-
Gå til: